fredag, februari 22, 2008

Äntligen fredag!

Så skönt med fredag! Föräldraledig med Leo varannan fredag nu. Idag är det min lediga fredag och det är såååå skönt att slippa gå upp och åka iväg till dagis och jobb. Jag och Leo har tagit det lugnt och skrotat hela morgonen. Leo ville ha gröt till frukost så vi gjorde mannagrynsgröt. Han tyckte att jag sa mammagrynsgröt, så han undrade om vi inte skulle göra pappagrynsgröt också. De är för goa de små "grynen", hahaha!
Kunde fota mina layouter nu på morgonen också. Så här kommer veckans kvällspyssel. Verkar vara inne på att scrappa sommarkort nu eftersom jag längar efter vår och sommar. Så skönt med ljusa klara färger. Layouten "hej, hej sommar" är efter sommarens succe morgonprogramm på TV:n med Nick som varje morgon hurtigt cyklade och sjöng "hej, hej sommar". Fast det blev ju nästan ingen sommar att tala om.



















2 kommentarer:

Anonym sa...

Fina bägge två, Sassafras lass ser jag.... Gillar de pappren, ger färg på LO. Snyggt upplägg och tufft killstuk.
Kram Aase

Unknown sa...

Vad gulligt med gröten! Vilka fina färger pa layouterna :) Idag har det varit sommar här, 22 grader!:D Hihi!

Ha en trevlig helg!

xoxo