måndag, februari 18, 2008

Ny vecka!

Ny vecka och nya tag :) Efter ha tillbringat helgen i Stockholm med MYCKET shopping och såriga fötter är det dags att ta nya tag. Vi tittade på musikalen Jekyll&Hyde på China teatern och jag måste säga att jag tycker att Sarah Dawn Finer som spelade Lucy var helt underbart bra och duktig. Hon lyckades t.o.m. få mig att fälla en liten tår under sitt paradnummer. Underbart!!! Sånt lever man på länge:)
Har eftersom jag varit i Stockholm inte hunnit scrappa eller pyssla så mycket men jag tänkte fortsätta på min tråd och lägga ut lite tidigare layouter som jag inte hunnit visa än. Här kommer en på Leo och hans nappar. Här testar han alla fyra nappar vi handlat på samma gång! Lyckades fota honom innan alla trillade ut. Annars handlar det mest om just nu hur vi ska få honom att sluta med napp. Han vägrar nämligen och tandläkaren har sagt att det är dags att sluta. Men det ger väl sig så småningom antar jag.
En stor kram till alla som läser min blogg och tag för alla underbart snälla kommentarer!
Scrappa på:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nappis är ju så gott :) Mysig LO
Kram Aase

Unknown sa...

Hihi, sa gulligt! Jag sög pa tummen tills jag var 8 :D Jag gillar skarpt färgerna! Och tack för kommentaren! Som du säger, det är sa kul att "träffa" nya scrappor! :D

xoxo