torsdag, maj 01, 2008

Halsband!

Idag kom äntligen min leverans av silver från Sargenta. Jag gjorde klart min mammas födelsedagspresent (som hon skulle fått för en och en halv vecka sedan).




































Samma halsband fast med två olika sorters hängen ska hon få. Blev riktigt snyggt tycker jag.
Sedan har vi mitt eget halsband i två olika stilar. Det första med hjärtat jag sågade till på silversmidet och det andra med olika hängen jag gjort. Den svarta pärlan och den gröna glasstenen är också från Sargenta men jag har satt ihop dem till hängen. Det fiffiga är att man kan ha alla hängen eller ett och ett om man vill. bara att välja för stunden.


















3 kommentarer:

Ewonne sa...

Vilka jättevackra halsband du har gjort... Superfina!!
//Ewonne

terese sa...

hjälp vad snygga halsband!!! speciellt det sista gillade jag!

Karins fotoblogg sa...

Vad duktig du är! Snygga halsband! Skulle jag gärna bära.