fredag, maj 16, 2008

Nytt Kort!

Min mamma frågade mig om jag kunde göra ett kort till hennes vännina som fyller 60år snart. Så igår pillade jag ihop ett litet kort. Idag orkar jag inte göra någonting. Är trött, trött, trött efter denna arbetsveckan. Jag och Leo är lediga imorgon och då ska vi träffa våran granne som fått en liten bebis (hon ska få kortet med Lina på) och fika lite. Det ska bli lugnt och skönt. Har massor att pilla med i helgen. Vill ju bli färdig i mitt pysselrum och vardagsrummet nu när väggen är färdig. Men allt går inte så snabbt.

4 kommentarer:

terese sa...

näää! du gör ju helt fantastiska kort - också!! :-)

fialoppan sa...

Underbart kort! Ha en skön helg!

Anonym sa...

Tack för tidigare svar, har nu anmält mig till nästa kurs med Mikaela =). En sista fråga bara, hur har du gjort blommorna på korten du gjort 15& 16 april?

MVH Jessica

Tipsy Tessie sa...

Klippit och klistrat i lite Sassafrass lass papper.