tisdag, september 30, 2008

Älskvärd!

Jag har fotat och fotat och fotat hela långa helgen. Till och med så att jag till slut blev lite trött på det faktiskt (kan man det). Så nuu har jag typ en miljon bilder att redigera. Skulle göra massor ikväll hade jag planerat-men så var jag ju tvungen att titta på Idol (kan inte slita mig). Där det för övrigt är mycket mycket bättre kvalitet på de tävlande i år. Sedan började CSI och sedan lyckades jag somna i soffan. Därför sitter jag här nu mitt i natten. Här är i alla fall ett kort på både Ronnie och mig för en gång skull som togs igår. Berättar mer någon imorgon vad vi gjorde igår.
äskvärd2

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket härligt foto! :) Idol missar jag inte heller, svårt att säga vem som var bäst igår. Än så länge hejar jag nog på Lars tror jag, får se hur han är ikväll. Annas audition var underbar, men igår var hon verkligen inte bra.

Nina sa...

Åh, vilket underbart foto! Vad fina ni är!!

Jag älskar också att se idol - dessvärre kan jag inte se svenska kanalerna just nu....men annat blir det väl snart! :)

petrified in pink (Petra) sa...

Vilket gulligt kort, ni är ju för söta ni två!

Mya sa...

URSNYGGT!!!