söndag, mars 22, 2009

Påskpynt?

Har så smått börjat påskpynta i köket här hemma. Äggkoppar och äggljus hittade jag i butiken som vi har på mitt jobb (AstraZeneca), som säljer lite smått och gott. Det roliga med äggljusen är att de ska tydligen ha äggula och allt när de har brunnit ner lite.
Det börjar närma sig påsk
Vet inte om det är påskpynt precis, men detta "flamingospel" från Pluto hittade jag och Leo när vi var iväg och handlade lite i fredags. Kunde inte motstå det, visst är det fint?
Flamingospel

3 kommentarer:

Mya sa...

så fint :) gillar flamingospelet. roligare än de gamla änglaspelet ;) kram

Anonym sa...

Hej

Vilken härlig sida du har, hittade hit för några dagar sedan.
Jag jobbar på samma företag som dig så jag måste ila till butiken för de små äggkopparna var underbart söta. Hoppas att de finns kvar.

Karin

Anonym sa...

Flamingosarna är jättesöta. Jag köpte en sån Pluto med hjärtan till alla hjärtans dag. det snurrar så rogivande.