torsdag, juli 23, 2009

Digital LO-Vattenspridarglädje!

Regnet står som spön i backen ute och maken och sonen har begett sig till Universeum i Göteborg för att kolla in lite hajar och annat. Kände att jag behövde stanna hemma idag eftersom krafterna tryter efter ett par nätters dålig sömn. Då har man tid att pilla lite i datorn med digitala LOs. Det är ju inte riktigt samma sak som att pappersscrappa, men just nu tycker jag det är rätt skoj och jag orkar inte plocka fram pappersscrapp just nu. Texten på LOn kan du hitta och köpa här.

Vattenspridarglädje13juli2009

4 kommentarer:

Petraso sa...

ur Snygg!!! Va skönt och få vara ensam hemma i regnet.....

Björken sa...

Tack skall du ha!
Catrine/

stina ~maräng~ sa...

Såå fina layouter och fotobok-sidor du gör! Tack för att du visar och inspirerar!
Skönt med en dag för sig själv ibland.
kram! stina

Julia sa...

Jag undrar en grej. När ni gör layouter, var har ni dem sedan? Alltså kan man göra typ ett album av dem, eller är alla sidor lösa?

Jag är ny i pysselvärlden, din blogg är verkligen inspirerande :)