onsdag, december 09, 2009

December daily 8:e december!

8dec2009,18dec2009,2

6 kommentarer:

Annelie Johnsson sa...

En sån sötnos!!!

Jenny Bergvall sa...

Men va många FIiiiiina alster du får till. Men med lille O som model och sånna fina foton så har du ju ett lätt jobb *s*

Hemmabloggaren sa...

Ååå jag måste verkligen köpa hyacinter nu när jag ser din.

Vilka härliga layouter du gör!

fialoppan sa...

Vilken lite goding! Och vad ljust ni måste ha det hemma, du har ju superfina bilder varje dag, här är det bara grått och grått. Igår sken solen i en halvtimme och jag kastade mig på kameran :)!
Tack för kommentaren om dopet, kul med skjortan! Hugo fick en liknande fast med vit botten och svart slips!
Låna på med svamparna!
Kram!

LottaM sa...

Vilka underbara bilder. Jag älskar skärpan och de klara färgerna. Jag lyckas aldrig riktigt få till de där färgerna. Även om jag använder en action tycker jag att de antingen blir för lite eller för mycket kraft i färgerna.

Broschen var supersnygg. Jag har länge tänkt att jag skulle virka lite broscher och nu får jag nog ta tag i det. Inspirationen flödar :-)

Christine sa...

Hihi, så sööt!! ♥