måndag, januari 04, 2010

Vinterbilder!

Igår kom vi äntligen ut på en promenad efter flera dagars innesittande. Både snöande och is har ju gjort att det har varit lite svårt att kunna ta sig ut med vagnen. Men så äntligen kom vi ut och naturligtvis var jag ju tvungen att ta med mig kameran, eftersom det är så underbart vackert ute just nu när solen tittar fram. Tänkte också passa på att tipsa om mina nya fotoboksmallar, som är nästan likadana som de jag har använt det senaste förrutom att de är avlånga, vilket jag tyckte var lite kul. Ni hittar dem här att köpa.
sida4sida5sida6sida7

4 kommentarer:

Nallebr.. sa...

er fina sidor!! och snygga mallar!!

Anonym sa...

Underbara sidor och kort som vanligt! Kram

Lisbet sa...

Kul med en till digiscrappare

Sara sa...

Vad heter mallen? Eftersom denna shop inge längre finns kvar så tänkte jag kolla om de går att hitta någon annanstans. De är helt och hållet i min stil, och precis som du skriver så skulle de va kul att göra nått i ett annat format :)
//Sara