onsdag, februari 17, 2010

Underbara små händer!

13feb2010,3

7 kommentarer:

Hannas hus sa...

hej! vilken härlig blogg du har, kommer återkomma. hHlkade in på din bloggnånstans ifrån. Undrar om den fina turkosa mönstrade vaxduken går att köpa på nätet nånstans? märke? Det är så svårt att hitta fina vaxdukar men denna var verligen underbar!

Tipsy Tessie sa...

Ingen aning om den går att köpa på nätet. Jag köpte den i sommras i Borås på Borås väveri lagershop. Den kostade 79kr/m och fanns i turkos och rosa. Kan jag verkligen rekommendera. Men jag tror att mönstret är från Mingla design, sök på det.
Lycka till!

(Favvis)Maria sa...

Hihi.. så söt. Ser ut som att han sitter och filosoferar. Söta händer men oxå söt liten mage! :)

Hannas hus sa...

Sökte också och hittade mingla design men metervaran verkar inte säljas någonstans, tack iaf!

Conchita sa...

wow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! marveilleux!!!
Hugs

Anonym sa...

Han är helt underbar!

/isabeli

Unknown sa...

Ja, så härligt knubbiga! :)

Men att förkylningen aldrig släpper, ät vitlök säger min mamma alltid!

Skulle du snälla kunna ge mig din adress (per mail) för jag har letat och letat men verkar som min lilla hemscrappade adressbok flytt sin kos...

Nu ska jag sussa och imorgon TGIF, denna helg ska vi ta det lugnt, inte en ända skruv ska skruvasm jag har fått nog! Måste ju foto och berätta vad vi gjort nångång.

Kram kram