lördag, april 10, 2010

Pysselkväll på Sally Bazar!

I torsdags kväll var jag iväg på pysselafton hos Sally Bazar. Första gången jag varit iväg från Ozzy själv (på kvällen) sedan han föddes, men nu äter han välling bra, så maken kan lägga honom utan problem. Vilken frihet.
Underbara Linda som har Sally Bazar, hade bjudit in oss på pyssel/syjuntekväll, och dessutom hade hon gjort jättegod pastasallad och lite annat smått och gott. Så himla skoj och inspirerande att träffa alla kreativa människor. Tack Linda för en jätterolig kväll!!!
Har dessutom blivit sponsrad av Sally Bazar i en kommande (om några dagar) utlottning här i bloggen. Här kommer lite bilder från kvällen.
8april2010,88april2010,9
Leo fotade mig innan jag åkte iväg. Hade dagen till ära virkat några blombroscher som matchade tröjan så bra :)
8april2010,2
Linda hade gjort massa god mat till oss :)
8april2010,3
Tillbringade kvällen med att virka lite fler blommor.
8april2010,6
Även Linda fick en liten blombrosch som tack för inbjudan :)
8april2010,7
Härliga garner i härliga färger lite här och var
8april2010,1
Sötaste Linda!
8april2010,5
Sötaste Linda brevid min favoritkudde. Har ni sett vilken underbar roskudde!!!

8 kommentarer:

Linruz sa...

Vilken härligt kreativ kväll ni ser ut att ha haft.
Skönt att kunna åka bort en liten stund på mammatid.
Ha en fin helg
Kram Lina

tinajo sa...

Åh så mysigt! :-) Jag skulle inte ha något emot den där kudden, den var ljuvlig! :-)

♡Johanna♡ sa...

Blommorna du gör är så söta!
Skulle du vilja dela med dig av mönstret?
Ser fram emot utlottningen.
Kram

Lotten sa...

Heej! Hittade hit via Slly Bazaar.... Jättefin blogg du har. Älskar zick-zack-kudden i inläggen under ;-) Jag vill fråga dig vad det är för garn du använder och vart du köper det?

Ha en skön helg!
/Lotten

a piece of happiness sa...

ZigZag kudden är ju helt underbar.
Jag har också köpt elefantkuddar på Tradera. Det var verkligen en smart köp.

Sanna F sa...

Ser väldigt mysigt ut!!!!

Ann, RosenBoden sa...

Söta små blommor du gör. Det var en kul idé! Varma Hälsningar //Ann, RosenBoden (www.rosenboden.se)

Anonym sa...

Ser riktigt trevligt ut :)

/isabeli