onsdag, juli 21, 2010

Ett frieri!

Förra veckan mötte jag upp maken efter jobbet för att vi skulle titta på teater mitt i sommaren. Ni som följer min blogg kanske minns att jag bloggade om när vi var och tittade på Pettson&Findus i juni? Detta var samma duktiga gäng, Tomas K teater, heter de. Denna gång var det teater för vuxna med Tjechovs "Ett frieri". Naturligtvis fick kameran även hänga med denna gång. Mycket underhållande teater och dessutom spelad på det underbara stället Ruckmans. Bor ni i närheten av Göteborg är det verkligen ett stället ni ska ta er till. Underbart nu på sommaren alldeles vid havet :)
15juli2010,315juli2010,1
Tada!!! bloggaren och fotografen själv fångad på bild :) Inte ofta det händer! Kolla in håret mitt uppe på hjässan. Eftersom jag tappade så mycket hår i vintras när jag ammade, så har det nu börjat växa ut igen, och när det blåser lite här på bilden så står det kortare håret rakt upp på hjässan. Ser lite lustigt ut, men man får ju vara glad för att håret växer ut igen :)
15juli2010,4
Maken!
15juli2010,6
Nya kärlekarna, våra iPhones, införskaffade för några veckor sedan. Svårt att slita sig :) Kolla även in makens armband som jag gjorde för några år sedan när jag fick ett plötsligt infall av silversmide. Kul måste jag säga, önskar att jag hade tid att pyssla med det mer i framtiden :)
IMG_3935IMG_3926IMG_4026IMG_4028IMG_4024IMG_4016
Underbara! Skådespelare Jonas Rimeika, Jennie Lindgren och Christer Fjällström

Inga kommentarer: