söndag, juli 04, 2010

Födelsedagskalas!

Full rulle är det här. Igår var det underbart bröllop där jag både var fotograf och gäst (får blogga om denna underbara kväll senare). Första gången som vi lämnade bort bägge barnen till mormor och morfar över natten. Detta gick över förväntan. Ozzy somnade prick klockan sju och sov till sju i morse utan ett knyst. Sååå himla skönt!
Idag skulle vi fira födelsedagar. Min make fyllde år i januari, men eftersom vi bägge hatar denna årstid, så bestämde vi att vi skulle fira våra födelsedagar ihop när jag fyller, och eftersom jag fyller år imorgon, så firade vi idag. Hade lite paketöppning när Leo hade kommit från mormor och morfar på morgonen eftersom han hade slagit in paket till oss bägge :)
4juli2010,14juli2010,2
4juli2010,3
4juli2010,64juli2010,5
Mamma fick Rice-nessecär (därav den glada minen) och pappa fick skiva och Jamie Olivers nya kokbok
4juli2010,74juli2010,104juli2010,84juli2010,11
Ha ha, ett riktigt Rice-kalas blev det också :) Det bjöds på pastasallad (risoni) och marinerad kycklingfilé i örter och balsamvinäger (supergott!).
4juli2010,9

7 kommentarer:

Postadress Torslanda sa...

Wow, vilket kalas och vilka härliga färger! En riktig sommardröm! Grattis på födelsedagen.

♡Johanna♡ sa...

Grattis Therese på födelsedagen!
Åh vilken fin present du fick!
Det ser så underbart gott ut på ert dukade bord, alla härliga färger, maten, man vill bara vara där och njuta av det hela. Härligt!

Kram från Johanna Majkvist

Sockergrynet sa...

Grattis till er båda! :) Vilket härligt kalas!! <3

Anonym sa...

Grattis till er!

Åsa sa...

Vilken jättefin blogg! och vilka fina barn och vilka fina foton och vilka härliga produkter från Rice .Får jag fråga vad du har för bakgrund eller mall till din blogg , tycker att det var jättefint att lägga ut flera bilder sådär.. på min blir det bara bilder lodrättt..
Ha en fin dag! Åsa

erry sa...

Vilka underbara bilder! Bordet är såå fint dukat, och ni är så fina! Du har en underbart söt blus, får man fråga var den är köpt?

Grattis i efterskott! :)

Max sa...

Åhh, vad härligt det ser ut med all sommarmat! Du har lyckats riktigt bra med ljuset och färgerna måste jag säga :)