torsdag, november 11, 2010

Virkade hexagoner!

Lite mer virkat. Här är det hexagoner som jag virkat ihop under tiden jag gjort färdigt dem. Denna började jag på i sommras, så det är lite olika projekt liggade i lådorna :)
Om ni vill ha mönster och beskrivning på hur man gör dessa, kan ni kolla in här.
5nov2010,8
5nov2010,7

10 kommentarer:

Angela sa...

Åh så fint, kul med den formen, och färgvalet är som alltid jättefint! Jag har äntligen lyckats lära mig virka, bara fasta maskor än så länge, men ändå ;), mitt mål är att klara av en mormorsruta...

popetotrora sa...

Verkligen härliga färger.

Jag har virkat mormorsrutor till leda nu så jag kanske ska ta och testa dessa istället.

Ha en härlig fredagkväll!

Lilla07an sa...

Supefint, som vanligt. Tack för inspirationen :)

gummiapan sa...

Så himla pysslig du är! :)

Sugen på nya stämplar? Titta gärna in hos oss och inspireras! :)

Tack för titten!

www.gummiapan.com

Jojjo sa...

Har beundrat dina virkade alster ett tag nu. Jag har fastnat för denna fina filt och undrar vilket garn du använt...?

Laura sa...

vad fina de är!:)

Anonym sa...

Underbart inspirerande sida med härliga färger!

Go on!

Leja of Sweden! i Vara

Lukman - sa...

Wasir atau ambeien adalah penyakit yang terjadi pada bagian anus, jenis wasir atau ambeien sendiri ada dua yaitu wasir atau ambeien dalam dan wasir atau ambeien luar. Dalam penangananya sendiri wasir atau ambeien dapat disembuhkan dengan dua jalan yaitu pengobatan medis dan pengobatan non medis atau pengobatan alternatif. Pengobatan alternatif disini salah satu pilihanya adalah dengan menggunakan tanaman herbal atau dengan ramuan tradisional. Ambeclear dan Salep Salwa adalah hasil pengolahan tanaman herbal daun ungu, kunyit putih, dan mahkota dewa yang telah terbukti ampuh mengatasi wasir atau ambeien baik wasir stadium satu, stadium dua, stadium tiga maupun stadium akhir atau stadium empat. Wasir berdarah, wasir yang telah kronis, semua dapat diatasi dengan menggunakan obat ini selain ampuh obat ini juga aman dan tidak menimbulkan efek samping apapun bagi penggunanya sehingga obat ambeclear ini aman dikonsumsi oleh penderita wasir yang sedang hamil maupun menyusui.

obat wasir ambeclear sa...

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

obat wasir ambeclear sa...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *