lördag, mars 26, 2011

Hemtex-tävling avgjord!

Då var vinnarna i Hemtex-tävlingen utsedda :) Intresset var störst för påslakanet med elefanterna vilket gjort att jag har utsett vinnaren via motivering. Får jag presentera:

1. Elephants-grön, vinnare Made by Ina
Motivering: Jag skulle ge detta till min brosdotter, dels för att hon är underbar och för att hennes mamma och pappa har inte så mycket pengar så de kan inte köpa så mycket nytt och fint till sin kära dotter.

3. Axel stripe-blå, vinnare Malin
Motivering: Om jag har turen att vinna skulle jag vilja bädda ner min fina tös i bäddsetet Axel stripe (nr 3).
Snälla maila mig din adress så jag kan skicka ditt påslakan eftersom du inte har någon länk kan jag inte kontakta dig. tipsytessie@telia.com

4. Alvar-blå, vinnare Ingvor Olsson
Motivering: Jag vill vinna påslakan nr 4 med blå/vita rutor som jag skall ge till en kusin (född o bor i Australien) som väntar sitt första barn. Tror att de skulle bli extra glada för ett svenskt påslakan i present (från sin pappas hemland).
Snälla maila mig din adress så jag kan skicka ditt påslakan eftersom du inte har någon länk kan jag inte kontakta dig. tipsytessie@telia.com

5. Alvar-svart, vinnare Annah
Motivering: Jag vill vara med att tävla om påslakanset alvar svart till min dotter som är en tuff liten tjej med ett rum som går i rött och svart.


1 kommentar:

Annah sa...

Åh så roligt att jag vann =) tusen tack!