måndag, september 05, 2011

Utflykt till Danmark!

Det är långt mellan blogginläggen just nu, jag vet. Augusti månad har jag ägnat tiden till att fota bröllop istället för att blogga som ni kanske har märkt :) Det har varit otroligt roligt och en tid full av erfarenheter inför framtiden :) i lördags fotade jag sista bröllopet innan jag får en paus på några veckor och tänkte då återgå till mer normala bloggvanor :) Har ju massa grejer jag vill blogga om :)
tordag och fredag förra veckan tog jag och bästa Petra en lite tur till Danmark och besökte Rice lagerutförsäljning i Odense. Tredje gången jag åker på detta och ni som följt mig ett tag har säkert läst om mina tidigare resor och fynd. Efter vi fyndat och packat bilen full med färgglada Rice-grejer, åkte vi till hotellet och myste, käkade, pratade och virkade hela kvällen innan det var dags för hemresan dagen efter. Riktig husmorssemester hade vi :)
Untitled-1
Härliga Rice-fynd och vackraste rosbuketten på bröllopsdagen i helgen :)

3 kommentarer:

ELINAS inspiration sa...

Så underbart härligt det lät med er husmorssemester. Själv är jag mycket förtjust i Rice. Vilka fina fynd du gjorde! Verkligen inspirerande med dina färgglada bilder!
Ha en fortsatt bra dag och vecka!
Ann-Sofie

Unknown sa...

:O! I love RICE products ^_^ my favourite. Such a beautiful blog!

Unknown sa...

Hei på deg, så fin blogg du har. Her vil jeg lese mere, masse fin inspirasjon, legger meg til som følger hos deg jeg. Ha en fin uke videre, hilsen Wilhelmine i Norge