tisdag, november 27, 2012

Lite solsken så här i vintermörkret kanske?

Sitter framför datorn och kollar igenom alla årets bilder som jag fotat för min kommande bok. Jag har lärt mig otroligt mycket om bokskapande under året och det har varit en spännande resa att både göra mönster, skriva mönster, skaffa fina modeller, skaffa sponsorer, komma på var och hur man ska fota alla saker som ska vara med. Alla bilder är klara och inskickade men jag kan ju inte låta bli att visa några av fotona som inte blev utvalda till boken, men är helt underbara ändå. Dessutom behöver vi väl alla en liten dos av solen just nu även om det bara blir via foton. Modellen även här är fina Maya :)
Maya01
Maya03
Maya02

6 kommentarer:

Mim... sa...

Underbart är så nyfiken på boken.
Birgitta

Unknown sa...

Wonderful photographs (and these didn't make the final cut for the book?)I look forward to viewing your book soon xx

Unknown sa...

Så fina bilder!!! Och spännande med boken, lycka till!

Anonym sa...

Kommer boken att innehålla beskrivningar av större storlekar för barn eller bara för småttingar? :-)

Anonym sa...

Trevlig 1:a advent!

Tipsy Tessie sa...

Hej! min bok kommer att innehålla mönster för både vuxna och små- och stora barn, plus en del heminredning :) Jag hoppas det ska finnas något som passar alla :)
Hälsar Therese