fredag, oktober 11, 2013

Porträttfotografering

Som fotograf som inte har studio och bara (nästan) fotar utomhus, är fotograferingssäsongen snart över. När novembermörkret kommer är det som att dra ner en rullgardin och detta året välkomnar jag en välbehövlig vila några månader innan det är dags igen. Men det betyder inte att man inte sitter hemma och jobbar med sådant man gjort under året. Dags att börja göra lite reklam för sig inför kommande säsong nästa år.
Så dessa underbara foton fick vi till under sensommaren, jag och min underbart vackra vän Anna. Anna och hennes dotter känner ni säkert igen som modeller i min virkbok och de är även våra grannar. Efter lite övertalande och tidspusslande fick vi äntligen till fotograferingen en underbar lördagskväll i slutet av augusti. Är så nöjd med resultatet, ibland måste man ju bara få fota sådant man brinner för själv. Så jag tänker titta på dessa bilder hela långa vintern och drömma mig tillbaka till den härliga sommaren.

1 kommentar:

Unknown sa...

The under-performance of the film, directed by Louis replica chanel Leterrier and starring Edward Norton, left rolex replica the prospect of a sequel uncertain. However, Gale Anne Hurd, who produced both movies recently rolex submariner replica told MTV that she aims to make another one that would see Norton return to the role.