torsdag, februari 28, 2008

Sömnig!

Nej, idag var jag alldeles för trött för att scrappa. Men tänkte visa en LO som jag gjorde i helgen till en utmaning på SWE på temat närbilder. Blev själv jättenöjd med den och så är det ju inte alltid.
Annars verkar det som om jag stavat fel i adressen till min blogg (sååå pinsamt!). Istället för att skriva "tipsytessie" som det var meningen så har jag tydligen, förvirrad som jag är, skrivit "tispsytessie" när jag registrerade bloggen. Det känns som om det är lite sent att ändra det nu, men som tur är har jag i alla fall skrivit överskriften riktigt inne i själva bloggen. Jag har alltid varit lite ordblind, så jag brukar alltid kolla extra att jag skrivit rätt, men tydligen har jag missat detta. Ni måste väl tro att jag är helt förvirrad ;) För övrigt kan jag berätta att tispsy betyder "lätt berusad" på engelska och några kompisar brukade kalla mig för detta smeknamn när vi var i tonåren eftersom de tyckte att det var så jag brukade vara. Till saken hör också att på den tiden var jag helnykter, det var liksom min grej, vilket gjorde att de tyckte smeknamnet passade extra bra.

3 kommentarer:

(Favvis)Maria sa...

Jättehäftig. Underbart foto att scrappa me!

terese sa...

verkligen snygg LO!

Unknown sa...

Störtsnygg LO! Och vilket fin foto! Jag hade inte sett "felet" om du inte sagt det :) Nä, nu ska jag scrappa lite, blev inspirerad av fotot!

Ha en bra helg! :D