tisdag, mars 25, 2008

Sötaste påskkycklingen!




















Hej alla bloggvänner hoppas att ni haft en skön och glad påsk. Det har vi haft. Leo är för det mesta på strålande humör med vissa infall av total treårstrots. Det är tvära humörkast ibland. Annars är vi inne i en period när han ALDRIG håller tyst. Det är konstateraden och frågor hela tiden. Det är kul för det mesta men man blir lite trött i huvudet ibland!
Konversation i bilen häromdagen:
-Är morfar en farbror?
-Ja, man kan väl säga att morfar är en farbror.
-Är han en morfarfarbror?
-Ja, han är ju morfar och han är farbror så man kan väl säga att han är en morfarfarbror.
-Kan morfar bli en apa?
-?????Nej, morfar kan INTE bli en apa!
Det märks att favoritprogrammet på Bolibompa är Nicke Nyfiken för tillfället!

4 kommentarer:

Anonym sa...

*ler stort* Tack för att du delar med dig.. underbart kort!

Du, jag såg att du gillade L'll D pappret som http://augustisallehanda.blogspot.com/ scrappat på.

Tänkte tipsa dig om att www.stellas.nu har ett gäng kvar.. iaf såg jag fortfarande dem i förra veckan när jag var o scrappade där.
Så.. Nu slipper du beställa från USA ;)

Nattinatt!

Tipsy Tessie sa...

Tack så mycket för tipset! Ska beställa bums!

MissMian sa...

Hahaha...vilka underbara kommentarer barn har ibland!!

Unknown sa...

Verkligen den Sötaste!

Va gullig du är! Det var sa roligt att göra minialbumet, jag gick till byggvaruhuset och köpte chipboard (2m2!) och en rulle fuskträ och pa mindre än en timme blev det klart! Lite pill med haltagning och öljetter men himla kul var det!

Jag är sa himlans trött ikväll, tänkte skriva hur jag hamnade i Frankrike men gör det imorgon istället, morgonstund (runt 9h30... hihi) har guld i mun! Det riskerar att bli ett langt inlägg! :D

Go' natt!
Kram <3