torsdag, april 10, 2008

Första uppdraget!

Så var det dags att börja skapa på uppdrag (Pappersbiten). Intressant! Det ena LO är papper från Fancy pants och den andra är Basic Grey Sugared. Var tvungen att göra detta i veckan eftersom jag hela helgen ska vara på silversmideskurs! Det ska bli såååå kul! Jag har så många ideér som surrar i huvudet så det ska bli skönt att få sätta sig ner och jobba. Ska göra en ring och ett halsband till Ronnie till en början så får vi se vad som blir över till mig! Jag vet att jag kommer bli så exalterad och vilja göra så mycket så jag kommer att glömma att ta rast. Jag vill ju bli färdig! Det straffar sig bara i slutändan efersom det resulterar i att jag är helt slut på kvällarna. Jag kan aldrig göra något måttligt, både på gott och ont....


















6 kommentarer:

petrified in pink (Petra) sa...

Åh, vilka fina layouter, superläckra båda två och jag kan inte ens bestämma vilken som blir min favorit. Tror jag lägger den översta i min inspirationsmapp!

Ha' det så kul på silversmideskursen.

Kram P.

Anonym sa...

Jätte fina!
Älskar de små träden!!!

fraise sa...

Underbara layouter!! :-)

Unknown sa...

Sa snygga! :) Och kul med silversmide, skulle gärna försöka jag med men här nere finns det nog ingen kurs...

Kram!

:)

terese sa...

härliga färger som vanligt!! och träden på den nedre LO:n gillar jag speciellt! :-)

Sofias blogg sa...

helt underbara!! du är så grym!!