tisdag, december 02, 2008

Årets julkort!

Köpte lite mallar till julkort av AliE från Designer Digitals häromdagen (ja, jag tycker hennes mallar är underbara!). I helgen hade vi lite fotning av Leo med vingar på ryggen. Det var lite svårt att få honom att sitta still så att man fick skärpa på något kort, men några fick jag till. Pillade lite igår kväll och detta blev resultatet. Ska beställa lite utskrifter från Crimson och skicka som julkort tänkte jag.
Julkort1_2008
Julkort2-2008
Julkort4-2008
Julkort5-2008
Julkort6-2008

13 kommentarer:

Annelie Johnsson sa...

Verkligen ursnygga bilder!!
Hittade hit via Mikaelas blogg, och det blir säkert fler besök! Nu ska jag kika runt lite i din superinspirerande blogg
Mvh
Annelie

Nallebr.. sa...

ååå så grym du är!!! finner inte ord!!
kram

maybe*mej sa...

helt makalöst.. jag säger det igen..du är super..jättefina kort. det näst sista är ju bara såååå bra. vilka ögon..så koolt med vingarna..och typsnittet har jag gluttat på länge..såg att det fanns att ladda ner från nån webbshop men färdiga texter...like it.

Anonym sa...

superfina bilder!!! heltunderbara!
var har du fått tag på änglavingarna?

Mamma sa...

Jag dör va snyggt! Allt du tar dig för blir rena drömmar! :-)

Nina sa...

Sååå LJUVLIGA!!
Tänk om man kunde fotografera (och redigera) som du... *suck*

Kram!

Ulrika sa...

Åh jösses vilka underbara foton!

annika5064 sa...

Guuuuuuuuud, vad snyggt! Du är helt otrolig duktig!

Hoppas du mår bra nu, kram
Annika

Pernilla ~Pillan~ sa...

Ååååhhh så OTROLIGT vackra bilder!! tänk om man kunde bli hälften så bra på att fota..

Sanna F sa...

WOW så snyggt!!!

Marina sa...

Super fina :) vilka härliga julkort det blir!

Anonym sa...

Guud vilka vackra bilder!
Är det du själv som har tagit dem? såå fint :)

Hemmabloggaren sa...

Underbara allihop! Himla kul med lite inlägg från dig igen, har saknat dem.