söndag, september 20, 2009

Fler bebisbilder!

Försöker fota lille underverket så mycket det går, men det är lite svårt att hinna med allt när vi är lediga allihopa och alla i familjens behov ska tillgodoses. Speciellt innan man har kommit in i riktiga rutiner med lille Ozzy. Börjar så smått att lära mig hans språk och behov. Lite foton har det blivit i alla fall. Imorgon börjar verkligheten igen. Då börjar nämligen Ronnie att jobba igen efter sina pappadagar. Vi har haft två veckor ihop hemma med underbart väder och vi har promenerat och grejat i trädgården och bara haft det skönt. Ska bli intressant att se hur det ska funka att få iväg Leo till dagis imorgon. Men man kommer väl snart in i det också.
Helgen har annars innehållit kräftskiva hemma hos moster med stora delar av släkten. Trevligt att träffas, det blir ju inte så ofta nu för tiden. Inte för att jag äter kräftor, men det fanns ju annat mycket smarrigt som jag kunde äta istället för skaldjur. Både moster och mamma hade gjort jättegoda pajer som jag kalasade på istället.
19sept2009,619sept2009,4
Visst ser det gott ut! Bilder från kräftskivan igår.
18sept200918sept2009,2
Myspys i soffan.
19sept200920sept2009,320sept2009,420sept2009,2

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken liten sötnos!

Bärsele/sjal tyckte jag var bra att ha när man lämnar och hämtar på dagis.


/isabeli

Lisbet sa...

Underbart att få trilla in hos dig och vila ögonen. Har du vrikat filtn eller kudden själv?

Mathilde sa...

Gud vilken liten söting!!

Min Svägerska och Jag sa...

Hur går det med allt? Vore kul att ses nu när du är hemma på dagarna. Är du på stan så titta in på jobbet så man får se underverket live:) Ibland slutar jag tidigt, så då kanske vi kunnde ta en fika? Kram Anna