söndag, mars 28, 2010

Hemsk vecka men bra avslutning på veckan!

Tycker ni det varit ovanligt tyst här på bloggen i veckan? Veckan startade med kräksjuka för mig, Ozzy blev lite halvdålig i magsjuka och återgick till att amma i princip dygnet runt (från att ha ätit nästan hela dagarna) onsdag torsdag, vilket resulterade i att jag kände mig ganska utmattad när helgen kom. Tänkte att nu får jag äntligen vila lite så att jag blir helt återställd från magsjukan, men nej, på fredag kväll precis när vi ska börja med fredagsmys, då slår kräksjukan till på maken. Resultat, nu har vi alla i hela familjen varit sjuka och jag är en väldigt trött mamma för tillfället. Hoppas att eländet äntligen är borta nu och att våren kommer med full styrka, för det behövs verkligen. Idag har maken dock varit piggare och jag fick både vilat lite och pysslat lite påskkort med Leo. En beställning på virkad mössa har också hunnits med. Här är lite bilder.
IMG_3943IMG_394628mars2010,228mars2010,428mars2010,328mars2010,628mars2010,128mars2010,5

10 kommentarer:

Nallebr.. sa...

hua era stackare... nu har det gått magsjuka hos er länge.. Men om ni alla nu har haft det så ska ni väll vara klara med det nu eller hur?!
mössan är underbar och super fina påskkort har Leo pysslat ihop
kram

Linruz sa...

Åhh stackare. Låter som du har med all rätt att vara trött.
Dina mössor är sååå fina, blir glad bara när jag ser dem.
Så koncenterad han ser ut när han sitter där och pysslar...sötis.
Ta nu hand om er.
Kram Lina

MariaK sa...

Ja det är hemskt att må så dåligt och bli helt slut. Fy då, kräksjukan är inget vidare, skönt att det är bättre! Fina påskkort Leo gjort, och mössan är urmysig. Ha det gott!

Mathilde sa...

Usch låter inte ett dugg kul! Då kan veckan som kommer nu bara bli bättre i alla fall!
Mössan är helt underbar, du är så duktig!
Kram

Lina ♥ C´est la vie sa...

Åh vilka söta påskkort! Och både jag och lilla söta A längtar efter den nya mössan :)

Hoppas ni får vila upp er lite nu.
kram kram Lina

Anonym sa...

Blä för alla sjukdomar just nu :(

Så snygg mössa och påskkorten är hur söta som helst!

/isabeli

tinajo sa...

NU går det att lämna en kommentar - jag blev så frustrerad i går när ordverifieringen var puts väck. Härlig mössa och jättefina foton som vanligt! :-)

maybe*mej sa...

Å stackars er. Hoppas att ni snart blir bättre. Så fina mössan blev. Super verkligen. Må så gott.
kram

stina ~maräng~ sa...

Stackare! Hoppas att det är över snart.
kram! stina

Kattis sa...

Fy, magsjuka är ingen hit!
Vill bara säga att jag blir så glad av dina färger i din blogg. Inspirerande blogg.
Vårkramar från Lerum!