tisdag, mars 23, 2010

Stor koncentration!

Här hemma härjar nu vinterkräksjukan. Förra veckan var Leo sjuk och precis när vi trodde att risken var över så slog det till med full kraft igår på mig. Idag är man ganska mör och försöker få sig lite vätskeersättning och lite soppa. Usch och fy, inte roligt alls. Nu håller vi tummarna för att Ozzy ska klara sig.
Tog lite bilder förra veckan på Ozzy när han med stor koncentration försöker få tag på skallran, han ligger och hoppar på golvet och ser ut som han är redo att krypa iväg när som helst :)
15mars2010,515mars2010,415mars2010,1315mars2010,215mars2010,15

4 kommentarer:

Kattis sa...

Hej Tessie

Din stackare! Du får krya på dig. Jag kan trösta dig med att din blogg är super mysig
Kram Kattis

Jenny sa...

ojoj så tiden går - värsta stora killen redan juh. Hoppas att du mår bättre!

Vill du får du gärna uppdatera bloggrollen på mig... jag har flyttat min blogg ett snäpp på min domän

sanna sa...

Jättefin blogg du har! Hur gör du för att få den där "ljusheten" i dina bilder?

Unknown sa...

Åh, vilken fin fotoserie... Tänk när liten får se detta när han är större. Stor lycka att ens föräldrar dokumenterar ens uppväxt.
Glad påsk på Dig!
Kram Camilla