söndag, juni 13, 2010

Bröllopsfotografering mm.

Senaste tiden har varit hysteriskt mycket, därför har det varit lite dåligt med tid för att blogga. Igår var det premiär för mig som bröllopsfotograf. Otroligt spännande och så underbart roligt. Brudparet var otroligt vackra, barnen underbart söta, prästen härlig med sitt trumpetspelande och självaste Lotta Engberg sjöng så vackert i kyrkan för brudparet. Vädret kunde dock varit bättre, men det var i alla fall uppehållsväder och det ska man vara tacksam för :) Tack Cecilia&Henrik för att jag fick vara med på er dag :)
Direkt efter bröllopet var det direkt iväg till möhippa för Anna-Mia, vän som snart ska gifta sig (japp, jag är fotograf på det bröllopet också). Den blivade bruden fick ställa upp på lite sköna bilder som ska bli ett album till blivande mannen, "for your eyes only". Får se om jag får blivande brudens tillåtelse att publicera några på bloggen längre fram. Har tipsat om hennes blogg tidigare, men vill ni läsa en rolig blogg om livet som artist, egen företagare mm klicka in på Anna-Mias blogg.
Till råga på allt var detta helgen då maken naturligtvis var borta och spelade med band också, så som tur är har man sina föräldrar som kan hoppa in som barnvakter till de små trollen. Sorgligt nog betydde det att jag var tvungen att köra bil hela dagen och inte kunde vara med och partaja på möhippa, men, that´s life :( Hade skoj ändå!
IMG_0200
Ett foto på brudens skor från igår. Supersnygga skor, men inte så bekväma kanske. De åkte av efter vigsel, gratulationer och skål :)

Inga kommentarer: