söndag, november 25, 2012

Här är jag....

om någon kanske undrar och följer denna för tillfället slumrande bloggen. Vad gör jag kanske ni undrar? Jo, jag slutredigerar min kommande virkbok. Bokskapande är en lång process har jag lärt mig och för er som undrar så kommer boken släppas under nästa sommar. Men den som väntar på något gott...
Annars njuter jag mest av att vara ledig på min lediga tid och vintermörkrets tid är inte min kreativaste tid på året kan jag lugnt erkänna. Vissa kvällar jag suttit i soffan och verkligen försök att skapa något, men har inte riktigt orken efter ett otroligt händelserikt och skapande år. Så jag låter kreativiteten komma när den kommer. Troligtvis i takt med att ljuset återvänder om jag får gissa själv. Byte till ny dator har dessutom inneburit lite röra i det mesta. MEN ikväll efter söndagskvällens yogapass fick jag lite energi och lust när jag tittade igenom alla mina bilder jag tagit till boken. Inspirationen och lusten kom tillbaka för en stund och måste visa er några fler bilder på den bedårande och numera välkända Maya här på bloggen. Ha det bra i vintermörkret så länge!
Maya_lammössa

1 kommentar:

Juliannie sa...

Vilken söt mössa du skapat!
Jag känner igen mig så väl... det är inte lätt att vara kreativ när det är så mörkt, här ligger tyghögar och väntar. Och helgerna räcker inte till när man vill både göra lite fint runt ikring sig och dessutom hinna träffa folk.

Hälsningar Eva