söndag, augusti 31, 2008

Födelsedagståg!


Kolla in passagerarna!

10 kommentarer:

fialoppan sa...

Så himla fint! Godispåsarna är underbara! Bra med lite annat i påsarna, så gjorde vi också. Albin var på kalas i helgen, jag fattar inte varför de alltid ska få så MYCKET godis. Men Albin är så inrutad på fem bitar eftersom det är vad han får på lördagar så han sparade resten till nästa lördag utan protest! :)

annika5064 sa...

Hip hip hurra i efterskott! Vilken duktig kille som inte äter godis!!! Joel skulle nog kunna leva på det om han fick...vilket han naturligtvis inte får! Söt som socker är han ju i vilket fall er kille!
Annika

Asa sa...

Det där är nog den finaste födelsedags-tartan jag sett! :) Det blev ju jättebra! Du bara maste bjuda mig pa nästa kalas, vill se sant fint pa riktigt... om det nu bara inte var sa langt fran Frankrike... pfff

Men men, ser ut som ett väldigt lyckat kalas, kul!

Jag är pa upphällningen nu, aker till Marseille imorgon kväll och sen är examensprovet kl 14h30 pa onsdag, tänk pa mig! :) Behöver all push jag kan fa!

Nä, tebax till böckerna, haller pa med tropiska sjukdomar, superkul...

Hej hopp!

Kram

Nallebr.. sa...

har en awards som jag vill ge till dig.. kika på min sida:)

Myamia sa...

så superfin tårta, värsta coola morsan är du :) kram

Morfen sa...

ÅÅÅH vilken cool tårta!! Det måste jag komma ihåg till Gabbes födelsedag i januari. :D Måste hålla ångan uppe efter tårtan jag gjorde i helgen. ;) Kram!!

disa sa...

債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社

Lukman - sa...

Wasir atau ambeien adalah penyakit yang terjadi pada bagian anus, jenis wasir atau ambeien sendiri ada dua yaitu wasir atau ambeien dalam dan wasir atau ambeien luar. Dalam penangananya sendiri wasir atau ambeien dapat disembuhkan dengan dua jalan yaitu pengobatan medis dan pengobatan non medis atau pengobatan alternatif. Pengobatan alternatif disini salah satu pilihanya adalah dengan menggunakan tanaman herbal atau dengan ramuan tradisional. Ambeclear dan Salep Salwa adalah hasil pengolahan tanaman herbal daun ungu, kunyit putih, dan mahkota dewa yang telah terbukti ampuh mengatasi wasir atau ambeien baik wasir stadium satu, stadium dua, stadium tiga maupun stadium akhir atau stadium empat. Wasir berdarah, wasir yang telah kronis, semua dapat diatasi dengan menggunakan obat ini selain ampuh obat ini juga aman dan tidak menimbulkan efek samping apapun bagi penggunanya sehingga obat ambeclear ini aman dikonsumsi oleh penderita wasir yang sedang hamil maupun menyusui.

obat wasir ambeclear sa...

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

obat wasir ambeclear sa...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *