måndag, december 29, 2008

Scrappat på riktigt :)

Nu har man ju varit ledig några dagar och jag känner skaparlusten komma krypande tillbaka tack och lov :) Så för att inte somna framför TV:n varje kväll så har jag plockat fram scrappgrejerna igen för att scrappa "på riktigt". Känner att min stil blir mer och mer avskalad för tillfället, men det är väl olika faser man går igenom antar jag när man utvecklar sin egen stil. De här två LOs blev det i alla fall.

Smile everyday
Delight in little things

9 kommentarer:

Nessa sa...

cute layouts

Diana sa...

Jag gillar avskalat! ;)
Ursnygga layouter. Dina fotografier talar verkligen för sig själva!

Anonym sa...

Ville bara passa på att tacka för all kreativitet som du sprider runt omkring dig och inspirerar oss andra. Många kramar och en önskan om ett lyckligt och spännande nytt år! Kramar Lindzi

Nina sa...

Toksnygga!! Dina fotografier är så otroligt fina.

Gott nytt & kreativt 2009!

maybe*mej sa...

jättefina. Jag måste säga att jag gillar både avskalat och supermkt... Just nu gillar jag mkt saker... Hoppas att ni får ett jättetrevligt nyår i morgon. Kram

Unknown sa...

Sâ fina! Kul att du scrappat lite - pâ riktigt! :)

Jag önskar er tre (4med hund) ett riktigt Gott Nytt År, Philippe och Titan hälsar er ocksâ!

Jag har varit urkass pâ blogga men nu ska det bli ändring, hoppas ha mer tid till internet, även om vi bâda vet att det inte är det viktigaste ;)

Stor kram till världens bästa tjej!

Mya sa...

Gott nytt år till dig Therese och din familj, tack för all kreativitet du bjuder på! Jag älskar din blogg och är så glad att få känna dig, kram mya

Nallebr.. sa...

så fina!! och dina foton är ju ...
helt underbara!! gott nytt år på er och ha det så gott.. kram

Karoline Sigoldson sa...

Underbara LO:s!
Och gott nytt år på dig...
:-)