torsdag, januari 01, 2009

Gott nytt år alla vänner och alla jag känner ;)

Hej alla vänner. Vill börja med att tacka för alla fina nyårshälsningar och gulliga kommentarer som jag fått det senaste. Det värmer i hjärtat minsann :) Det är underbart att vara ledig och kunna ta dagen som den kommer. Vi har verkligen njutit de senaste dagarna. Med ledighet kommer också inspirationen att skapa tillbaka. Det känns som det sprutar ut idéer just nu. Försöker bara strukturera mina planer lite-jag hoppas att 2009 blir ett bra år.

Nyårsafton spenderades hemma med våra goda vänner och deras 3 månder gamla bebis lille Tim. Vi tog det ganska lugnt och åt underbart god oxfilégryta med chevregratinerad bakpotatis, mums. Leo lyckades för första gången stanna uppe till klockan tolv och var helt fascinerad över alla fyrverkerier.

31dec 2008

Ronnie invigde sin julklapp (iselgitarrer)
Whiskey on the rocks

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gott Nytt år på dig också! Hoppas du haft en bra början på det nya året.
Vilka coola isbitar!!:D
Jag har letat länge efter namnet på den fonten som jag ser att du använt när du skrivit nyårsafton på bilden i det här inlägget..skulle du möjligtvis kunna hjälpa mig med det? Vore väldigt snällt!

Christine sa...

God fortsättning!! =D