lördag, maj 23, 2009

Dela med sig!

Först måste jag börja med att hylla denna underbara bloggare Åsa-Badanka. Kärlek till dig för att du påminner oss läsare av din blogg varje dag att ta vara på det viktiga i livet och se det positiva varje dag. Du peppar mig att tänka positivt varje dag-så därför när jag läste ditt inlägg om att dela med sig har jag funderat över vad jag kunde dela med mig av. Här kommer två mallar som finns gratis att ladda ner på nätet, som jag har gjort två digitala LOs med. Jag hoppas att det kan sporra fler att testa att scrappa digitalt, för det är faktiskt jätteskoj.
Annars vill jag passa på också att tacka er alla underbara bloggare som är inne och skriver så gulliga och uppmuntrande kommentarer, fast man själv inte riktigt hinner med att kolla in er och kommentera själv.
Live_what_you_lovemaj2009
april2009

four_squared_grid
Så här ser första mallen ut och den kan du ladda ner här
front of card
Här är den andra mallen och den finns att ladda ner här
Jag tycker dessa två mallar är väldigt användbara till många olika saker. Man kan använda dem som mall till att göra fotobok, man kan scrappa digitalt, man kan göra ett fotomontage för att rama in på väggen eller skriva ut som ett mer avancerat grattiskort till någon när man går på kalas. Kommentera gärna och skicka en länk om ni använder dem så att jag kan se vilka roliga idéer andra hittar på :)
Ha en skön helg alla :)

PS. För att se en förklaring hur man använder digital mallar kolla mitt tidigare blogginlägg här. Dessutom finns det ofta enkla förklaringar i vissa mallar. Lycka till!

17 kommentarer:

Maria sa...

Jag skulle så gärna vilja lära mig hur man scrappar digitalt men jag har ingen aning om hur man gör. Hur använder man sig av dessa mallar? Finns det någon typ av beskrivning någonstans på hur man gör.

Maria

Tipsy Tessie sa...

Kolla mitt PS-tillägg i inlägget med länken till mitt tidigare inlägg om användning av digitala mallar-lycka till!

Sanna F sa...

Å vilka fiiiiiiiiina mallar!!! Tack så mycket för att du delar med dig....
Jag vill också vara så där duktig och kunna dela med mig....
Får se vad jag kan komma på!
KRAM KRAM! De här mallarna kommer jag definitivt ha massor av användning av!!!!!!!

(Favvis)Maria sa...

Tack så mkt! :)

Nallebr.. sa...

du är guld värd:) ååå så fina mallar ska använda de på en gång!!
kram

Hemmabloggaren sa...

Otroligt fina och det är en så himla god tanke. Måste försöka fundera ut vad jag kan bjuda på.

emelie sa...

stort tack för att du delade med dig av mallarna. jag har redan hunnit använda den ena. perfekt till födelsedagar när man har många foton.
http://www.emelie.ohrn.info/?p=487

Åsa Lindell sa...

Tack snälla för vänligheten att dela med dig av dessa mallar.
Jag försöker klicka på länken till instruktionerna men det går inte...
Mvh
Åsa Lindell

Tipsy Tessie sa...

nu har jag ändrat länken, hade väl blivit något fel-nu funkar det. Annars leta i min blogg i december.

badanka sa...

tack du söta för så fina ord, har ju varit i torpet hela helgen och kör idag min bloggrunda...SKA ladda ner å scrappa.. TACK.

"Infing" sa...

Va gullig du är, tack så jättemycket!

Hoppas du mår bra, kramar från Carina

HelenaK sa...

Tack för att du delar med dig!! Jättefina mallar!! Dom måste jag testa.

Pernilla sa...

Tack! Du inspirerar massor både vad gäller scrap och fotografering i sig!

disa sa...

情趣用品,情趣,情趣用品,成人漫畫,免費A片,色情網站,色情遊戲,情色文學,麗的色遊戲,色情,色情影片,同志色教館,色色網,色遊戲,自拍,本土自拍,kk俱樂部,後宮電影院,後宮電影,85cc免費影城,85cc免費影片,免費影片,免費小遊戲,免費遊戲,小遊戲,遊戲,好玩遊戲,好玩遊戲區,A片,情趣用品,遊戲區,史萊姆好玩遊戲,史萊姆,遊戲基地,線上遊戲,色情遊戲,遊戲口袋,我的遊戲口袋,小遊戲區,手機遊戲,貼圖,A片下載,成人影城,愛情公寓,情色貼圖,情色,色情網站,色情遊戲,色情小說,情色文學,色情,aio交友愛情館,色情影片,臺灣情色網,寄情築園小遊戲,情色論壇,嘟嘟情人色網,情色視訊,愛情小說,言情小說,一葉情貼圖片區,情趣用品,情趣,色情漫畫,情色網,情色a片,情色遊戲,85cc成人片,嘟嘟成人網,成人網站,18成人,成人影片,成人交友網,成人貼圖,成人圖片區,成人圖片,成人文章,成人小說,成人光碟,微風成人區,免費成人影片

Lukman - sa...

Wasir atau ambeien adalah penyakit yang terjadi pada bagian anus, jenis wasir atau ambeien sendiri ada dua yaitu wasir atau ambeien dalam dan wasir atau ambeien luar. Dalam penangananya sendiri wasir atau ambeien dapat disembuhkan dengan dua jalan yaitu pengobatan medis dan pengobatan non medis atau pengobatan alternatif. Pengobatan alternatif disini salah satu pilihanya adalah dengan menggunakan tanaman herbal atau dengan ramuan tradisional. Ambeclear dan Salep Salwa adalah hasil pengolahan tanaman herbal daun ungu, kunyit putih, dan mahkota dewa yang telah terbukti ampuh mengatasi wasir atau ambeien baik wasir stadium satu, stadium dua, stadium tiga maupun stadium akhir atau stadium empat. Wasir berdarah, wasir yang telah kronis, semua dapat diatasi dengan menggunakan obat ini selain ampuh obat ini juga aman dan tidak menimbulkan efek samping apapun bagi penggunanya sehingga obat ambeclear ini aman dikonsumsi oleh penderita wasir yang sedang hamil maupun menyusui.

obat wasir ambeclear sa...

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

obat wasir ambeclear sa...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *