måndag, maj 16, 2011

Barnfotografering Vidar!

Hej och hå, här går det undan. Jobbar dag och natt just nu med alla roliga fotouppdrag. Jättekul och intensivt. Dessvärre blir det inte mycket tid över för bloggande, men så får det vara ett tag.
Förra veckan träffade jag lille sötingen Vidar och följde honom med kameran i alla roliga upptåg. Full rulle, men jag har ju träning hemmifrån :) Här är lite bilder från vår stund.
Glöm inte att gå med i min Facebookgrupp FotografThereseHagstedt
Untitled-1
Bild07
Untitled-2
Bild01
Untitled-4
Bild19
Untitled-3
Bild27
Bild30
Untitled-5
Bild32
Bild33

6 kommentarer:

Emma sa...

Vilka fina kort du har tagit :)

Anonym sa...

Underbara bilder : ) hälsningar Sofia

Petra sa...

Underbara bilder på vår prins! Tack! /Petra

Åsa sa...

Underbar bildserie!

Frida sa...

Fantastiska bilder du tar! En liten fråga; Vad har du för kamera?

Tipsy Tessie sa...

Tack!!!
Min kamera är en Canon 5D mark II och objektivet jag fotat här med är ett 70-200/2.8.
/Therese