torsdag, maj 05, 2011

Bröllop i helgen!

Hej och hå, nu var det ett tag sedan bloggen blev uppdaterad. Jag har inte glömt er mina kära läsare, bara inne i en otroligt hektisk period med många roliga uppdrag, som gör att det inte funnits tid till att blogga.
I helgen fotade jag för första gången ett heldagsbröllop. Det blev 10 roliga och intensiva timmar. Jag fotade den fantastiska Let´s dance vinnare dansaren Annika Sjöös bröllop. Är inte färdig än med alla foton från den underbara dagen, men jag tänkte visa ett litet smakprov :)
Är ni intresserade av träning, hälsa och recept ska ni absolut titta in på hennes blogg på Amelia. Tudelu så länge :)
Ett av mina foton från bröllopet med i Se&Hör denna veckan, värsta kändisfotografen.
Annika1
Annika2

6 kommentarer:

Josefine Bergqvist sa...

Ser helt underbart ut! Är såå nyfiken på resten av bilderna!
Ha en fin kväll!
Kram Josefine

Teres sa...

Som vanligt kanonfina bilder! Låter jätte kul med en heldags fotografering och är jätte nyfiken på att få se fler bilder.
mvh/ Teres

Therese sa...

Jättefina foton! :)

PetraO sa...

Vilka fina bilder -du är superduktig!

Familjen Sjöö sa...

Tusen tack för underbara foton!
Kram Annika

Johanna Stålros sa...

Fantastiska foton, tänk om vi hade haft med oss dig till Afrika och fått sådana proffsfoton, i stället blev det att vi lärde upp en Afrikan på fem minuter som aldrig hade hållt i en kamera innan;)/ johanna