söndag, december 11, 2011

Saker du inte visste att du behövde!

Kommer ni ihåg snygga Linda som jag fotade på hennes möhippa för ca 1,5 år sedan? Kolla in bilderna på henne här. Nu har Linda designat helt underbara trädgårdsslangar med tillbehör i läckra färger istället för de tråkiga som funnits hittills. Visst är de läckra? Jag älskar färgerna och de snygga förpackningarna dessutom. Linda kommer att presentera sina trädgårdsslangar på Formex i januari, men är man intresserad kan man redan nu kontakta henne på Garden Glory.

8 kommentarer:

Gottegrisen sa...

Trädgårdsgrejer att bli glad av :o)

MOKKASIN sa...

Hej! Tack snälla rara för det fina om affären! Vilken jättefin blogg du har, superhärlig! Och vad nyfiken jag blev på boken, vad är det för bok och när den kommer ut och allt :) Ska bli spännande att följa dig!

Kram!

Unknown sa...

Visst är det fantastiskt allt man bara måste ha! Undra fall man kan beställa snö till jul. "Det regnar här i Sthlm idag"

Kanel & Cayenne sa...

Men, vilken bra idé! En rosa vattenslang i trädgården till våren....vilken härligt färgklick!
// Jennica

Garden Glory sa...

Jag blir så glad av alla härliga kommentarer om Garden Glory...
Det är med stor glädje trädgårdsslangarna är framtagna.
Ingen kan komma och säga att vi lämnar något åt slumpen då dessa hänger på våra fasader...

Tack Therese!

Tippbritta sa...

Men så snygga slangar!!! En sån skulle jag vilja ha, morsdagspresent lagom till våren?!

Kan du inte visa en bild på din vita julgran med nya pyntet?

Kram Tippbritta

Lina sa...

Gud vilka snygga! Nästan synd man flyttade från sitt hus ju...

Unknown sa...

Oj, vilka snygga, en sån vill jag ha!
I och för sig är det mannen i huset som sköter trädgården men ändå!

Jag känner precis likadant som du, scrappandet har "gått över", jag har annat som intresserar och då kändes det liksom inte som att jag kunde blogga i min "scrapblogg"... men nu har jag bestämt mig och det kommer bli bloggande om det som jag tycker är kul nu! Och så blir det ju som en dagbok som man kan gå tillbaka och läsa i - bra!

Jag lovar att hojta när han kommer, jag går upp i atomer av att vänta!!!

GOD JUL så länge :D