lördag, juli 28, 2012

Jag, jag, jag

Nu är det verkligen i slutklämmen på min bok och det är så underbart. Jag ser ett slut på det hela och det ska bli så underbart spännande att få se sin bok ta form. Tänk att lilla jag snart har gjort en bok :) Kom på att jag kanske skulle behöva någon bild på mig själv i boken för att visa hur författaren ser ut. Sagt och gjort försökte jag dirigera maken igår kväll under det underbara kvällsljuset. Efter en timma och ca 900 bilder fick jag några stackars bilder jag var ganska nöjd med, svårt det där att vara framför kameran när man är van vid att befinna sig bakom kameran och dirigera andra. Så här är några bilder på mig!
kollage01
Kollage02

8 kommentarer:

Linn sa...

Jättefina Bilder:)

Lina sa...

900 bilder alltså. Inte illa. Ska bli så spännande med din bok! Kreationerna du visar på din blogg är fantastiska. Snygg du blev på bilderna förresten..!

Anonym sa...

Väldigt bra regiserat! Så fint med ljuset i bakgrunden.

Mia sa...

Tur det finns digitalkameror nu för tiden! :-D

Lotten sa...

Jättefina bilder!

Om Ett Hus sa...

Vilka fina bilder på dig. :)

Ninette sa...

Vilka härliga fräscha bilder! Du ser jätteglad och snygg ut!

Mira sa...

Du är verkligen vacker, det strålar om dig!