söndag, november 15, 2009

Pysselshopping!

Igår på vägen till 40-års kalasfirande hoppade jag in en snabbis på Rusta och hittade lite roligt pyssel. Lejonet och apan är pyssel som ska passa en 5-åring, och jag tyckte de var jättesöta, så här ska jag och Leo sy lite tänkte vi. Återkommer med färdigt resultat :) Hittade också lite filtdekorationer att pyssla och sätta i granen och naturligtvis, ett måste, rooooosa julgranspapper :)
Perfekt pysselväder idag, grått och regnigt ute, mysigt inne :)
IMG_7802

6 kommentarer:

Mikaela sa...

Oooooh. Rustaabstinens fick jag nu.

Anonym sa...

Men så gulligt! De ser riktigt kul ut. Ska bli roligt att se resultatet. Vart sugen på att själv åka till Rusta och se om de finns här me. Kram

Mya sa...

åh va kul det ser ut. måste kanske ta en sväng förbi rusta då :P kramkram

AnnaB sa...

Oj, vilka söta...! Hade ingen aning att man kunde göra såna fynd på Rusta...!

mek73 sa...

Pysselväder har vi också men jag har inte hunnit ett dugg. Har så många idéer men kommer inte till skott. Har påbörjat en fotobok. Men det får jag sitta med när barnen har lagts dig. De tycker att mamma är tråkig när hon sitter vid datorn hela tiden.

Anonym sa...

He he! Då är det jag som drar iväg till Rusta då :)

/isabeli