onsdag, oktober 24, 2012

Längtar efter sommar....

och ljus och värme. Gör ni? Hur har ni det i höstrusket? Har varit fullt sysselsatt med höstfotograferingar av barn och annat, men nu börjar höst- och vinterrusket smyga sig på och det är väl förmodligen den sista utefotograferingen inplanerad på söndag.
Under vinter får jag drömma mig bort med hjälp av de fina bilderna på underbara Maya, min fantastiska modell som jag fotat en del av sakerna som kommer finnas med i min kommande bok i. Världens duktigaste, naturligaste och sötaste lilla modell. Vilken tur att man har sådan tur att man har talanger som bor granne med oss :)
IMG_1323-copy
IMG_1419-copy

3 kommentarer:

Linda sa...

Höstrusket är något deprimerande, utom idag när solen skiner och det riktigt skimrar bland löven. Idag är det härligt att ha höst, till och med så härligt att man vill ta sig utanför dörren.

Fröken Foto sa...

Ljuvliga bilder!!!

kramkram Malin

Louise Åkesson fotografier sa...

wow vilka bilder